joi, 14 august 2008

Ana Maria Bordean - Cântec fără nume



Ana-Maria bordean
Asculta mai multe audio Muzica »

Ana Maria imi este prietenă. Vă puteţi lămuri în privinţa talentului ei ascultând această piesă. Anul acesta a cantat la Folk You!, unde a facut o impresie foarte bună.
Luati de ascultati si va bucurati sufletul!
Grija celor cu tristeţi sentimentale acute, s-ar putea ca rănile să intre în sângerare abundentă. Dar cine mai suferă azi din dragoste?...
Specific că la versuri şi-au adus contribuţia mai mulţi, cu vreo opt ani în urmă, iar printre ei mă număr şi eu, într-o mică măsură.

13 comentarii:

Marius Bojor spunea...

fromooooos.... pune si pe youtube.

gasper3 spunea...

sal...melodia este superba...am auzit-o la folk you..a cantat dumnezeieste.as vrea sa iau legatura cu ana-maria dak vrei sa ii dai id-ul meu alex_alexandru_p k vreau sa o intreb ceva legat de cantecul asta si de acordurile la chitara...te rog

sever spunea...

Am sa-i transmit Anei id-ul tau! Multumim pt aprecieri!

Liviu Bratescu spunea...

super melodia,versurile,vocea-totul.daca mai ai cintece de la domnisoara Ana Maria mai pune, rogu/te pe blogul tau sau spune/ne unde mai gasim.

ibibianca spunea...

cand am reauzit melodia asta mi s-a facut pielea de gaina..acelasi sentiment l-am avut si la folk you!..as vrea sa stiu cum pot face rost de melodiile ei..sa le ascult mereu cand simt nevoia..si pentru cei care nu au avut ocazia sa o vada la folk you! am postat pe youtube un filmulet..daca stiam ca e asa de minunata ii filmam toate melodiile..chiar ajunge la fuflet muzica ei..felicitari!

falken spunea...

[url="http://www.youtube.com/watch?v=KVDAzqsw59w"]Link youtube[/url]

canta foarte frumos, poate se mai gasesc si alte melodii compuse/cantate de ea, ceea ce am gasit despre ea, nu este ce ma interesa

Teona Goreci spunea...

superba melodia !

felicitari

Unknown spunea...

felicitari, multa bucurie mi-a adus, credeam ca se stinge folkul.. as indrazni sa o compar cu Maria Gheorghiu, o voce calda, plina si bine formata. nu sper s-o vad la Raton&comp, dar poate o editeaza Jurnalul.. sper sa mai auzim de ea! celor ce cauta perle, le mai indic un nume: Adina Badea. daca aveti norocul s-o gasiti, va veti bucura urechea!

Ana spunea...

Multumesc din toata inima Biancai ptr ca a inregistrat melodia Desi eu, Azi... si a postat-o pe You Tube. Nu iti poti imagina ce bucurie mi-ai facut, cu atat mai mult cu cat nu am piesa inregistrata. Este una dintre piesele foarte dragi sufletului meu iar titlul este dat de una dintre poeziile lui Sever caruia ii multumesc ptr existenta acestei melodii:-)De asemenea multumesc tuturor celor receptivi la muzica folk si care asculta piesele cantate de mine. Ptr mine inseamna mult... foarte mult. Multumesc si celui care a pus "piesa cu trandafirii". Ptr cei care vor detalii in legatura de cum au fost compuse piesele, cand... etc adresa mea de yahoo e ana_veveriutza, cu toate ca imi cer scuze inca de pe acum ca nu am mereu timp la dispozitie sa vorbesc cu voi atat de mult cat mi-as dori, dar in masura in care voi putea promit sa raspund solicitarilor :-)Ce este in sufletul meu nu pot descrie in cuvinte... MULTUMESC. :-)

Lee spunea...

sever ...vreau o adresa unde o pot contacta pe Ana Maria sau dak nu poti posta aici spune-i ei sa imi lase un mesaj aici

http://ro.netlog.com/poeTaS_the_L

multumesc frumos .

Lee spunea...

sever ...vreau o adresa unde o pot contacta pe Ana Maria sau dak nu poti posta aici spune-i ei sa imi lase un mesaj aici

http://ro.netlog.com/poeTaS_the_L

multumesc frumos .

Anonim spunea...

salutare, unde putem lua legatura cu ana maria? are un site? o adresa de e-mail cv?

Lee spunea...

http://www.neogen.ro/group/46350

aici ii puteti scrie Anei Maria Bordean .Cu siguranta Ana va citi si va raspunde.

cu drag
lee