marți, 12 august 2008

Un fel de explicatie

Absenţa şi tăcerea îndelungate îmi sunt caracteristice. De obicei, nu numai acum că mă refer la blog. Sunt conştient că nu mulţi îmi duc lipsa în astfel de momente, iar cei care o fac îşi revin uşor şi repede. Şi e mai bine aşa. Pentru toată lumea. Fireşte că dacă aş şti că pricinuiesc astfel vreo suferinţă reală alta mi-ar fi atitudinea... poate.
Altceva vroiam să spun. Nu m-am lăsat de scris pe blog, dar nici nu am avut prea multă inspiraţie în ultima vreme. Nu am fost nici în vacanţe, ca să pun Anzii pe site, nici nu am întâlnit oameni noi şi fenomenali, nici nu mi s-a mai arătat ceva care să-mi umede privirea de emoţie.
Da! Asta vroiam să ştiţi, nu am dispărut, am fost doar absent.

4 comentarii:

DANGA Marius spunea...

te iertam. dar ne ramai dator ...
M.

Marius Bojor spunea...

Desi ai oferit o noua postare, Marius a reusit sa te faca dator.:) Citeste carti cu coperti albe si scris colorat pe ele, acolo a invatat astea:) Cred ca la un moment dat am sa imi inventez o vacanta undeva in lume si am sa postez si eu ce poze gasesc pe net... dar pana atunci, imi fac calcule cum sa imi maresc traficul cu vizitatori unici, si sunt aproape de final:). Multumesc ca ai improspatat lista postarilor de pe blogul meu:) Vacanta placuta, sa faci poze.

cristina spunea...

Tu chiar nu cred ca ar trebui sa dai explicaţii..nu putem fi mereu creativi , dar SELECTIVI putem incerca.....şi apoi e atât de cald -omeneşte să ne dorim afi indispensabili şi nemuritori.... dar cred că depinde doar de noi SĂ FIM..

cristina spunea...

Tu nu trebuie sa dai explicaţii nimănui...creativi nu putem fi mereu ,dar selectivi putem incerca sa fim.....si apoi e atat de cald-omeneste să ne dorim a fi indispensabili...