sâmbătă, 10 ianuarie 2009

FOTO "Tienes cojones cabron!"

Mi-a zis cumnată'meu: "Vrei să vezi ce dezastru e la Madrid?"
M-am gândit că tocmai ce au sărbătorit spaniolii Regii Magi, pe 6 ianuarie ( o sărbătoare pe care ei o considereră chiar mai importantă decât Crăciunul), şi au lăsat în urmă confetii pe străzi, sticle goale de spumant, ambalaje etc.
Nu, nici vorbă. A dat o ninsoare cum nu a văzut neam de neamul Madridului. Aeroportul Barajas s-a închis. Şoferii şi-au abandonat maşinile pe autostradă, mulţi dintre ei nu pentru că s-au împotmolit, ci din teama de a conduce mai departe (la ei nu există noţiunea de anvelope de iarnă). Alţii nici nu au avut curajul să iasă din casă. Pe copiii spanioli i-a încercat mai întâi teama necunoscutului alb, apoi şi-au aruncat inhibiţiile şi au ieşit la bulgăreală, urmând exemplul copiilor români, care se jucau şi strigau că-i ca acasă.
Cumnatu' a luat în drumul spre casă doi şoferi care şi-au abandonat automobilele pe marginea drumului. Când au văzut acul kilometrajului la 60 km/h au exclamat: " Tienes cojones cabron!"
Iar, când li s-a explicat că în România astfel de situaţii sunt frecvente, pe timp de iarnă, a venit altă exclamaţie: "No me jodas tio!", care poate fi tradus ca un fel de "Vai, să-mi bag ...!".














Cumnatu': "Am oprit maşina, am coborât, cu toate că nu e legal, şi m-am apucat să fotografiez autostrada pustie. Eram singur!"





3 comentarii:

Marius Bojor spunea...

:)

a.b.c. spunea...

Prea tare:))

Marius Bojor spunea...

http://mariusbojor.blogspot.com/2009/01/leapsa-folder-4-poza-4.html