luni, 26 ianuarie 2009

Pretenţii

Vremea de afară şi cea de dinăuntru mă fac să-mi doresc şi mai abitir Primăvara.


Iată şi ...

Câteva pretenţii de primăvară


Vreau o livadă cu ciresi nebuni, stupi şi albine mute.
Vreau pământul sfârtecat de plug;
copiii ce se bucura desculţ.

Vreau inimi din petale,
cristale,
din râul dezgheţat.
Vreau un dovleac...,
să mi-l arunce-n cap, din joacă, un copil.
O vreau pe EA dezbracată, între flori,
şi mă vreau pe mine Zburător.
Vreau primul strop din apa ne-ncepută;

Vreau cântece de zei!
Vreau vulturi să culeagă pentru mine
hristoşii unor cruci abia-nflorite!


*** Cât de curând voi lansa un blog de poezie. Este o idee care mi-a venit acum câteva minute, când mi-am şi făcut contul pe blogspot. Se va numi Loc de Poezie

Vezi şi Este loc pentru puţină poezie?

Niciun comentariu: