vineri, 24 aprilie 2009

Atenţie, din IS 77 KFY se trage cu ouă!!!

In seara asta (24 aprilie 2009), în timp ce îmi efectuam obişnuita alergare pe pasarela din Alexandru, am fost atacat cu un ou :D. Un automobil marca Ford Focus, de culoare argintie, cu numărul de înmatriculare IS 77 KFY a încetinit în ritmul meu de alergare, pasagerul din partea dreaptă m-a întrebat în ce direcţie este gara, eu, de bună credinţă, binevoitor, i-am răspuns, el, fără să îmi pot explica gestul, a aruncat cu un ou (crud) în mine. În timp ce a accelerat am putut observa foarte bine detaliile de intentificare a automobilului. Mi-a fost martor un angajat al Ministerului de Interne (nu o spun pentru intimidare), aflat şi el în acelaşi exerciţiu fizic ca şi mine care, situându-se la doar câţiva metri în urma mea, mi-a mărturisit că respectivii au avut o tentativă de a descărca "cartuşul galinaceu" pe el. Probabil că statura sa, ceva mai robustă, i-a intimidat. :)
***
Cât de neted trebuie să fie creierul unui individ care face aşa ceva?! Mărturisesc că faza m-a amuzat. L-a amuzat mai puţin pe colegul de cca. 130 de kg de muşchi care, deşi nu a fost agresat fizic, a promis răzbunare. Pe mine nu mă interesează decât să ştie şi alţii care au obiceiul să iasă seara la alergat că nişte capete goale umblă cu o maşină argintie (IS 77 KFY - Ford Focus) prin oraş şi aruncă cu ouă în ei.
Băieţii care vă aflaţi în automobilul respectiv, mintea voastră netedă şi odihnită nu cunoaşte că, cine aruncă azi un ou, mâine îl va pierde şi pe al doilea!
Şi încă ceva, vorba unui prieten, Iaşul nu este un oraş mic, este un sat mai mare!

4 comentarii:

Paul spunea...

Macar oul aruncat in directia ta era vopsit sau nu? In rosu, galben sau portocaliu?
Sa vezi ce-o sa se intampla cand o sa se ieftineasca cartofii...

sever spunea...

Ma intreb ce fetish tre sa ai ca sa umbli cu oua in masina, la ora 11 noaptea?!
Era un ou foarte proaspat, apolitic.

Marius Bojor spunea...

Astia ii copie pe aia din America care s-au filmat in timp ce, in prima noapte spargeau oglinzile si geamurile la masini cu batele de baseball, in a doua dadeau in oameni, si in a treia ii impuscau cu arme de paintball cu bile rosii, in principal in fatza si in alte zone sensibile... au fost condamnati pentru asalt si distrugere...

Puterea Dushului spunea...

Am facut cateva verificari si am aflat ca respectiva masina apartine unui anume Simion Ouatu, cetatean roman de religie ortodoxa, are ITP-ul expirat de 8 zile si boxe Panasonaic, de mare putere, raspandite in habitaclu. Mergand mai departe pe fir si intocmind astrograma acestui Simion Ouatu, ai carui parinti s-au mutat de la sat la oras la putin timp dupa aparitia Combinatului de Utilaj Greu (CUG), am aflat ca-l are pe Mercur in Capricorn, ceea ce dovedeste o aversiune declarata pentru orice tine de studiu si un simt al umorului subdezvoltat. In esenta, domnul Ouatu este genul de om care rade cu pofta doar la sitcomu-ul "Trasniti in NATO", dar si la o intamplare din copilarie, pe care si-o aminteste cu mare placere si acum. Intamplarea a "constat" in tragerea scaunului unei colege, cu ocazia orei de fizica, in timp ce respectiva intentiona sa se aseze. Aceasta este, de altfel, si singura situatie in care domnul Ouatu a ramas in memoria colectiva a colegilor din gimnaziu.
Confirm, de asemenea, ca ouale se aflau in termenul de garantie, deci proaspete, asa cum ati sesizat si dumneavoastra, deoarece, in momentul "impactului", cofrajul se afla in apropierea mea, in portbagajul masinii IS 77 KFY.
Va salut, cu respect, si va invit la un curs pe care am sa-l sustin, duminica, in incinta parcului Copou, intitulat "Cum sa va feriti de prosti si de armele lor artizanale".
Participarea la curs este gratuita si tot ce trebuie sa spuneti este: "Buna, ma numesc Sever si am fost lovit cu oua".