miercuri, 30 ianuarie 2008

Maxi(taxi)nesimţire!

Dacă aud vreun "grof" de la primărie că spune cum că în Iaşi treburile merg ceas ... mă enervez şi mai mult. Mai mult decât m-am enervat când am călătorit între două capete de oraş într-un microbus pus în slujba transportului public de către o firmă privată. Am coborât în fiecare staţie (vreo 11) pentru a face loc la ieşire altor năpăstuiţi contribuabili. De fiecare îmi venea să nu mai urc, dar trebuia să ajung la destinaţie cât de repede, grăbitul de mine. Eram dezlegat la mâini, la picioare, dar captiv şi şifonat. Pentru a coborâ la Gara Internaţională trebuia să pleci de la mijlocul "conservei" cam de pe la Mall.
Am înţeles că stă să înceapă asfaltarea electorală, adică acele lucrări care se consumă pe trei sferturi în puţinul timp de până în alegeri şi restul în patru ani de după sau niciodată.
Da' de "curuleţ în gemuleţ, gemuleţ în curuleţ" din transportul în comun al unui oraş european când ne scapă edilitatea?
Cum aşi putea face să agăţ vreun funcţionar cu obraji de marţipan din Roznovanu, să îl plimb o zi (pe banii mei) cu maxi-taxi prin oraş?
Pentru mine, cetăţeanul care nu merge pe stadion, dar depinde uneori de transportul în comun, este vreo soluţie?
Vreau să-l ştiu pe nesimţitul care ne-a făcut asta, mie şi celor care erau cu mine în maşină; şi celorlaţi care erau în alte maşini.

2 comentarii:

teo spunea...

si noi, pedestrii cand sa ne mai bucuram, de pe trotoar de fundulet in gemulet

Razvan

Andrei Comanesteanul spunea...

rezolvarea acestei problme poate sa aiba un final fericit. dar pentru asta primaria ar trebui sa impuna firmei de transport Unistil si celor de la RATP - daca tot au castigat lictitatiile (cum - numai ei stiu), sa iasa pe strazi doar cu autobuze, precum cele aduse de RATP prin innoirea parcului auo sau de cele de la Unistil. astfel am putea spune si noi ca traim intr-o lume mai civilizata. repet "mai", nu destul de civilizata, pentru ca mai sunt multe de pus la punct!!!