duminică, 9 martie 2008

Despre singurii tineri politicieni ieşeni, lui Nicu Pahomi

Stimate domnule ex-jurnalist ieşean şi actual imigrant român, Nicu Pahomi, am citit cu o oarecare surpindere şi nedumerire asupra capacităţii dumneavoastră analitice, de această dată, postarea de pe blogul personal, intitulată "Tineretul liberal ieşean între speranţă împlinită şi eşec lamentabil".
Ca tânăr liberal ieşean am a vă aduce la cunoştinţă că mă simt ofensat, fapt care poate vă este indiferent. Totuşi, fireşte că dragoste cu de-a sila nu se poate domnule Pahomi, dar cred că vă pot atrage atenţia asupra unor lacune de obiectivitate analitică în negura cărora eşuaţi atunci când vă poziţionaţi critic faţă de TNL Iaşi.
În primul rând, idiferent de ce-or fi fost tinerii liberali ieşeni în 2004, acum sunt practic singura organizaţie politică de tineret EXISTENTĂ în Iaşi. În al doilea rând, dacă nu ar exista cei pe care îi enumeraţi dumneavoastră acolo, în poll-ul de pe blog, nu ar exista nici tineret politic ieşean. Pe de altă parte, simpla înşiruire a nouă nume de tineri membri sau foşti membri ai PNL, aflaţi în prim-planul politicii şi administraţiei nu numai la nivel local arată o viaţă intensă a organizaţiei "compromiţătoare".
Mai am o problemă: de ce au compromis Filiala cei enumeraţi de dumneavostră? Unii dintre ei au fost acuzaţi de anumite acte reprobabile, dar de la un fost jurnalist ieşean profesionist, imigrat pe tărâmul unei democraţii extra-consolidate, mă aşteptam la mai multă precauţie când vine vorba de prezumţia de nevinovăţie.
Ca să-mi întăresc poziţia şi să-mi postez clar teza, spun: consider că TNL Iaşi este cea mai puternică organizaţie politică de tineret din Iaşi şi printre cele mai fruntaşe din ţară, lucru care poate fi clar celor bineintenţionaţi şi sper eu, revelat celor mai "răutăcioşi".
Printre analişti, cu aspect de broască, de Bahlui (unii), giboni cu cravată şi lachei politici peltici, tinerii liberali ieşeni au reuşit să se afirme ca activi, demni, puternici şi cu perspectivă. Alte organizaţii politice au postulat teza cu care conchideţi dumneavostră în materialul postat pe blog: "tinerii sunt o proastă investiţie".
Domnule Nicu Pahomi, îmi este neclar ce fel de acuze aduceţi dumneavoastră liberalilor ieşeni, mai ales celor tineri. Faptul că există fără concurenţă poate, dar asta nu este vina noastră! Fireşte că între cei ce sunt şi cei ce nu sunt numai smintiţii ar putea să-i vadă pe cei din urmă. Ca urmare, mă întreb, este oare rău că activăm, că existăm...?
Cu respect şi speranţa că nu ai îmbătrânit prea devreme Nicule.

Niciun comentariu: